Transport i płatności
Opcje wysyłki
Zamówienia otrzymane do godziny 12:00 są wysyłane natychmiast, dostawa do większości krajów trwa 1-3 dni robocze. Towary dostarczane są za pośrednictwem firmy Packeta lub GLS.
Wszystkie informacje na temat aktualnej wysyłki można znaleźć w sekcji dostawa i płatność przed złożeniem zamówienia.
Dostarczamy towary za pośrednictwem firm zewnętrznych. Firma Topshelf Ltd nie ponosi odpowiedzialności za towary podczas transportu i nie może zagwarantować odszkodowania za szkody spowodowane niewłaściwą obsługą przez przewoźnika. Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia otrzymanej przesyłki w celu sprawdzenia, czy opakowanie nie jest uszkodzone i czy wszystko jest w porządku, oraz do przyjęcia przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek usterek należy natychmiast zgłosić je przewoźnikowi. W żadnym wypadku nie należy przyjmować uszkodzonych przesyłek. Wszystkie przesyłki są zaklejane taśmą zabezpieczającą, więc jeśli taśma jest uszkodzona, należy odmówić przyjęcia przesyłki. Akceptując przesyłkę, kupujący potwierdza, że przesyłka spełniła wszystkie warunki, a wszelkie późniejsze roszczenia związane z przesyłką nie będą rozpatrywane.
Opcje płatności
Za towary można zapłacić kartą kredytową, przelewem bankowym, poprzez PayPal lub za pobraniem.
Dane do przelewu bankowego:
IBAN: CZ7820100000002601128084
SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX
Symbol zmienny: Twój numer zamówienia
Kwota: zgodnie z zamówieniem
Zamówienia otrzymane do godziny 12:00 są wysyłane natychmiast, dostawa do większości krajów trwa 1-3 dni robocze. Towary dostarczane są za pośrednictwem firmy Packeta lub GLS.
Wszystkie informacje na temat aktualnej wysyłki można znaleźć w sekcji dostawa i płatność przed złożeniem zamówienia.
Dostarczamy towary za pośrednictwem firm zewnętrznych. Firma Topshelf Ltd nie ponosi odpowiedzialności za towary podczas transportu i nie może zagwarantować odszkodowania za szkody spowodowane niewłaściwą obsługą przez przewoźnika. Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia otrzymanej przesyłki w celu sprawdzenia, czy opakowanie nie jest uszkodzone i czy wszystko jest w porządku, oraz do przyjęcia przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek usterek należy natychmiast zgłosić je przewoźnikowi. W żadnym wypadku nie należy przyjmować uszkodzonych przesyłek. Wszystkie przesyłki są zaklejane taśmą zabezpieczającą, więc jeśli taśma jest uszkodzona, należy odmówić przyjęcia przesyłki. Akceptując przesyłkę, kupujący potwierdza, że przesyłka spełniła wszystkie warunki, a wszelkie późniejsze roszczenia związane z przesyłką nie będą rozpatrywane.
Opcje płatności
Za towary można zapłacić kartą kredytową, przelewem bankowym, poprzez PayPal lub za pobraniem.
Dane do przelewu bankowego:
IBAN: CZ7820100000002601128084
SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX
Symbol zmienny: Twój numer zamówienia
Kwota: zgodnie z zamówieniem