facebook
Zamówienia złożone przed godziną 14:00 są wysyłane natychmiast. | Darmowa wysyłka powyżej 250 PLN

Wymiany, zwroty i reklamacje

Jak wymienić lub zwrócić towar?
Możesz zwrócić lub wymienić towar na inny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Nieużywany towar wraz ze wszystkimi akcesoriami umieść w oryginalnym pudełku. Należy dokładnie owinąć pudełko (wystarczy folia lub papier pakowy - nie zaklejać oryginalnego pudełka klejem, ponieważ spowoduje to jego zniszczenie), aby zapobiec uszkodzeniu lub zagubieniu towaru. Wyślij do nas wiadomość e-mail z informacją o chęci zwrotu lub wymiany towaru wraz z numerem zamówienia.

Wysyłka na adres Topshelf s.r.o, Tulkova 763/8, 19800 Prague 9, Czech Republic.

Reklamacje
Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą towarów zakupionych od nas, musisz najpierw zapoznać się z procedurą reklamacyjną.

1. Jakiekolwiek opóźnienie lub użycie towaru z wadą może spowodować nasilenie się wady i doprowadzić do utraty wartości towaru, co może być podstawą do odrzucenia reklamacji.

2. Okres gwarancji na towary wynosi 24 miesiące i rozpoczyna się w dniu otrzymania towaru.

3. Okresu gwarancji nie należy mylić z okresem użytkowania towarów, tj. okresem, w którym towary mogą przetrwać przy prawidłowym użytkowaniu i pielęgnacji, w tym konserwacji, z uwzględnieniem ich właściwości, celu, do którego są przeznaczone, oraz różnic w intensywności ich użytkowania.

4. W przypadku, gdy kupujący po otrzymaniu towaru stwierdzi, że nie jest on zgodny z zamówionym towarem lub gdy towar wykazuje wady, musi niezwłocznie poinformować o tym fakcie sprzedającego.

5. W przypadku wystąpienia wady w zakupionym towarze, Klient ma prawo do reklamacji tej wady.

6. Wada jest definiowana jako zmiana właściwości towaru spowodowana użyciem nieodpowiedniego lub niskiej jakości materiału, nieprzestrzeganiem technologii produkcji lub niewłaściwym projektem.

7. Za wadę nie uważa się zmiany właściwości towarów, które nastąpiły w okresie gwarancji w wyniku zużycia, niewłaściwego użytkowania, nieodpowiedniej lub niewłaściwej konserwacji, naturalnych zmian w materiałach, z których towary są wykonane, wszelkich uszkodzeń spowodowanych przez użytkownika lub osobę trzecią lub innej niewłaściwej interwencji.

8) Reklamację uważa się za prawidłowo dokonaną, jeżeli reklamowane towary są kompletne, a reklamacji nie stoją na przeszkodzie ogólne zasady higieny. Klient jest zobowiązany do dostarczenia reklamowanego towaru czystego, wolnego od wszelkich zanieczyszczeń i higienicznego. Firma Topshelf s.r.o., prowadząca sklep internetowy pod adresem www.ferwer.pl, ma prawo odmówić przyjęcia reklamacji towaru, który nie spełnia wyżej wymienionych zasad higieny ogólnej (dekret 91/1984 Sb., o środkach przeciwko chorobom zakaźnym).

9. W uzasadnionych przypadkach upoważniony funkcjonariusz może wyrazić zgodę na dłuższy okres.

10. Reklamacji dokonuje się poprzez przesłanie towaru wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz kopią dowodu zakupu towaru (faktury) na adres Topshelf s.r.o., Tulkova 763/8, 19800 Praga 9, .

Procedura reklamacji towaru

Czyścimy i pakujemy reklamowany towar w taki sposób, aby podczas transportu nie doszło do dalszego uszkodzenia lub utraty towaru lub jego części.

Przesłać paczkę na adres Topshelf s.r.o., Tulkova 763/8, 19800 Prague 9, Czech Republic.

Przesłać do nas e-mailem powód złożenia reklamacji wraz z numerem zamówienia.
Kategoria
Top